Huoneet
Mihin aikaan hotellihuoneen saa käyttöön ja milloin huone pitää luovuttaa?
Sisäänkirjautuminen on klo 14.00 alkaen, kun varaus on tehty suoraan hotelliin (hotellin kotisivuilta, sähköpostitse tai puhelimitse). Sisäänkirjautuminen on klo 15.00 alkaen, kun varaus on tehty jotakin muuta kautta tai kun kyse on ryhmävarauksesta. Huoneen luovutus on klo 12.00 mennessä lähtöpäivänä. Mikäli haluat varmistaa, että saat huoneen käyttöösi heti aamusta, varaus on tehtävä jo edelliseksi yöksi.
Onko hotellissa matkatavaroiden säilytysmahdollisuutta?
Vastaanotossa on maksuton, lukollinen ja vartioimaton matkalaukkuhuone jossa voi säilyttää matkatavaroitaan omalla vastuulla. Matkatavarat voi tuoda jo ennen sisäänkirjautumista matkatavarasäilytykseen.
Onko hotellihuoneissa internetyhteys?
Huoneissa on ilmainen, langaton internetyhteys.
Voiko hotelliin tuoda lemmikkejä?
Hotel Arthurissa on rajoitetusti huoneita, joissa voi majoittua lemmikin kanssa. Lemmikkihuoneista veloitetaan 10.00€/yö lisämaksu siivouskuluja. Muistathan ilmoittaa lemmikistäsi jo varausvaiheessa, varauksen voit tehdä vain suoraan hotellista. Lemmikkiä ei saa jättää yksin hotellihuoneeseen. Vastuu lemmikin mahdollisesti aiheuttamista vahingoista tai lisäsiivouskuluista on lemmikin kanssa majoittuvalla vieraalla.
Voiko hotellissa tupakoida?
Hotel Arthur on savuton hotelli ja tupakointi sisätiloissa on ehdottomasti kielletty. Tupakoinnista huoneessa veloitamme alkaen 250€ puhdistuskuluja. Veloitamme myös tupakoinnin aiheuttaman palohälytyksen lisäkustannuksista. Myös sähkötupakan käyttö on kielletty hotellin tiloissa. Kynttilöiden polttaminen ja avotulen teko on kielletty.
Saako hotellihuoneeseen tuoda vieraita
Vierailuaika hotellihuoneissa päättyy klo 21.00, ja tämän jälkeen hotellihuoneiden käyttö on vain sisäänkirjautuneille vieraillemme. Haluamme taata kaikille asiakkaillemme mahdollisuuden mahdollisimman rauhalliseen majoitukseen ja häiriöttömään yöuneen.
Mitkä ovat huonevarausten muutos- ja peruutusehdot?
Yksittäiset varaukset
- Kotisivuiltamme tehdyt varaukset voit perua puhelimitse tai sähköpostitse kuluitta, saapumispäivänä klo 18 mennessä. Huomioithan, että tämä ei päde varauksiin joissa ei ole peruutusmahdollisutta.
- Muilta varaussivustoilta tehtyjen varausten muutokset ja peruutukset hoidetaan niiden omien sääntöjen ja ehtojen mukaan ottamalla yhteyttä palveluntarjoajaan tai heidän itsepalvelutyökaluillaan.
Ryhmävaraukset
- Ryhmävarausten osalta ota aina yhteys myyntipalveluun myyntipalvelu@hotelarthur.fi
- Muilta varaussivustoilta tehtyjen varausten muutokset ja peruutukset hoidetaan niiden omien sääntöjen ja ehtojen mukaan
Voiko alaikäinen yöpyä hotellissa yksin ilman huoltajan seuraa?
Alaikäisen on mahdollista yöpyä hotellissamme yksin ilman huoltajan seuraa, kun asiasta on sovittu etukäteen hotellin kanssa ja huoltajan kirjallisella suostumuksella. Hotellilla on aina oltava tiedossa huoltajien yhteystiedot. Viime kädessä vastuu alaikäisestä on aina huoltajalla. Joinakin ajankohtina alaikäismajoittujien yöpyminen yksin ilman huoltajan seuraa ei ole mahdollista, esimerkiksi Weekend Festivalin aikaan. Olethan yhteydessä asiasta myyntipalveluumme: myyntipalvelu@hotelarthur.fi
Mitkä maksutavat ovat käytössä
Voit maksaa paikan päällä maksukortilla eli Visa Debit-, Visa Credit-, Mastercard Debit-, Mastercard Credit-, Visa Electron-, Maestro-, American Express- tai Diners Club -kortilla. Tällä hetkellä emme ota vastaan käteistä.
Voinko majoittua Hotel Arthurissa ilman luottokorttia
Hotelliin sisäänkirjautumisen yhteydessä majoittujan on esitettävä voimassa oleva luottokortti. Majoittujien on pyydettäessä myös esitettävä voimassa oleva henkilöllisyystodistus.
Saako huoneeseen lisävuoteen ja mitä se maksaa?
Lisävuoteita ja lasten sänkyjä saa sijoitettua vain osaan huoneluokista ja niiden saatavuus ja hinta tulee varmistaa myyntipalvelusta tai vastaanotosta hyvissä ajoin ennen saapumispäivää.
Ravintola
Mihin aikaan aamiainen on tarjolla?
Useimpiin huonehintoihin sisältyy runsas hotelliaamiainen. Buffet-aamiainen on tarjolla ravintolassamme arkisin maanantaista perjantaihin klo 06.30-10.00, lauantaisin, sunnuntaisin sekä pyhäpäivisin klo 07.30-11.00.
Mitkä maksutavat ovat käytössä
Voit maksaa paikan päällä maksukortilla eli Visa Debit-, Visa Credit-, Mastercard Debit-, Mastercard Credit-, Visa Electron-, Maestro-, American Express-, Eazybreak tai Diners Club -kortilla.
Lounaasi voit maksaa myös Edenredin Lounassetelillä, Smartumin Lounassetelillä, ePassilla, SmartumPay -mobiilisovelluksella tai MyEdenred -mobiilimaksulla.
Tällä hetkellä emme ota vastaan käteistä.
Esteettömyys
Pääseekö kokoustiloihin pyörätuolilla?
Hotellissa on porraskiipijä pyörätuolivieraiden (ei sähköpyörätuolia) kuljetusta varten kokoustiloihin. Ilmoitathan tarpeesta hyvissä ajoin etukäteen myyntipalveluumme. Kokoustilamme eivät ole esteettömiä, sillä kokoussiivessä ei ole hissiä.
Onko hotellissa esteetön WC?
Esteettömät WC:t sijaitsevat ravintolassa ja hotellin 4. kerroksessa. Avaimen 4. kerroksen WC:n saa vastaanotosta. Hotellissa on myös 2 invahuonetta.
Onko hotellissa esteettömiä hotellihuoneita?
Hotellissa on kaksi esteetöntä huonetta, jotka ovat varattavissa ottamalla yhteyttä suoraan hotelliin. Huoneiden oviaukot ovat 80 cm ja 90 cm leveitä, eikä niissä ole tilaa käyttää henkilönostinta. Hissin oviaukon leveys on 91 cm.
Sijainti
Mihin auton voi pysäköidä?
Hotel Arthurilla ei ole omia parkkipaikkoja vaan asiakaspysäköintiin suosittelemme hotellin vieressä sijaitsevaa P-Kluuvin pysäköintihallia. Lue lisää pysäköinnistä.
Miten pääsen lentokentältä Hotel Arthuriin?
Helsinki-Vantaan lentokentältä pääsee kätevästi Helsingin keskustaan joko taksilla tai julkisilla kulkuvälineillä. Lähijunat sekä linja-autot saapuvat Helsingin rautatieasemmalle, josta Hotel Arthuriin kävelee noin 10 minuuttia. Lue lisää sijainnista.
Palvelut
Voinko vuokrata hotellilta pyörän?
Hotellilla ei ole omia pyöriä, mutta suosittelemme kesäaikaan vuokrattavaksi HSL:n kaupunkipyöriä.